S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

NAJPREDÁVANEJŠÍ

naša cena 26 €
skladom

»

VOP

Všeobecné obchodné podmienky

Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len: VOP) platia pre TWO Product Kft. (ďalej len: Poskytovateľ) a pre zákazníka, ktorý využíva elektronické obchodné služby poskytované prostredníctvom webovej stránky www.poolcleaningbag.sk (ďalej len: Zákazník). (Poskytovateľ a Zákazník ďalej spoločne ako: Strany). Tieto VOP sa vzťahujú na všetky právne úkony a služby poskytované prostredníctvom webovej stránky www.poolcleaningbag.sk bez ohľadu na to, či sú poskytované z Maďarska alebo zo zahraničia prostredníctvom Poskytovateľa alebo jeho spolupracovníka.

Údaje Poskytovateľa:

  • Názov: TWO Product Kft.
  • Sídlo a korešpondenčná adresa: 2360 Gyál, Viola utca 33.
  • Telefónne číslo: +36706141865
  • E-mailová adresa: szurozsak@gmail.com
  • DIČ: 32610701-1-13

1. VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE, UZATVORENIE ZMLUVY MEDZI STRANAMI

1.1. Tieto VOP sa vzťahujú na všetky elektronické obchodné služby poskytované na území Maďarska prostredníctvom webovej stránky www.poolcleaningbag.sk (ďalej len: Webová stránka) a elektronického obchodu nachádzajúceho sa na tejto webovej stránke (ďalej len: poolcleaningbag.sk obchod). VOP sa vzťahujú na všetky obchodné transakcie uskutočnené na území Maďarska medzi Stranami uvedenými v tejto zmluve. Nakupovanie v poolcleaningbag.sk obchode sa riadi zákonom CVIII z roku 2001 o elektronických obchodných službách a o niektorých otázkach týkajúcich sa služieb informačnej spoločnosti ("Elkertv.").

1.2. Nákup v poolcleaningbag.sk obchode je možný prostredníctvom elektronicky podanej objednávky v súlade s týmito VOP.

1.3. Väčšina služieb poolcleaningbag.sk obchodu je dostupná všetkým používateľom aj bez registrácie. Niektoré služby však vyžadujú registráciu (a následné prihlásenie), pričom na registráciu má nárok každý v súlade s VOP.

1.4. Po odoslaní objednávky je možné zmluvu slobodne a bez následkov upraviť alebo zrušiť až do jej splnenia. To je možné uskutočniť telefonicky alebo e-mailom. Zmluva uzatvorená medzi Stranami o kúpe tovaru v maďarskom jazyku sa považuje za písomnú zmluvu, Poskytovateľ ju zaeviduje a uchová po dobu 5 rokov od jej uzatvorenia, aby bola následne prístupná.

1.5. Jazykom zmluvy je maďarčina.

1.6. Poskytovateľ sa nezaväzuje dodržiavať žiadny etický kódex.

1.7. Zákaznícka podpora: TWO Product Kft.
Telefón: +36706141865
Webová stránka: www.poolcleaningbag.sk
E-mail: szurozsak@gmail.com

2. REGISTRÁCIA

2.1. Registrácia sa vykonáva vyplnením formulára, ktorý sa nachádza v časti Registrácia na domovskej stránke. Tu je potrebné zadať osobné údaje (meno, adresa, telefónne číslo, e-mailová adresa), údaje o firme a údaje o doručení. Po registrácii systém zašle na zadanú e-mailovú adresu heslo potrebné na prihlásenie. Zákazník registráciou na Webovej stránke vyhlasuje, že sa oboznámil s týmito VOP a s podmienkami ochrany osobných údajov uverejnenými na Webovej stránke a súhlasí so spracovaním svojich osobných údajov v súlade s vyhlásením o ochrane osobných údajov.

2.2. Poskytovateľ nezodpovedá za oneskorenie pri doručení alebo iné problémy či chyby spôsobené nesprávne a/alebo nepresne zadanými údajmi Zákazníka. Poskytovateľ nenesie zodpovednosť za škody spôsobené tým, že Zákazník zabudne svoje heslo alebo sa heslo stane prístupným neoprávneným osobám z akéhokoľvek dôvodu, ktorý nie je pripísateľný Poskytovateľovi. Poskytovateľ považuje každú registráciu za nezávislú osobu. Zákazník môže po prihlásení zmeniť predtým zadané údaje v časti Osobné údaje dostupnej po kliknutí na odkaz Osobné nastavenia. Poskytovateľ nezodpovedá za škody alebo chyby vyplývajúce zo zmeny registrovaných údajov vykonaných Zákazníkom.

2.3 ZRUŠENIE REGISTRÁCIE

2.3.1. Zákazník je oprávnený kedykoľvek zrušiť svoju registráciu e-mailovou správou zaslanou zákazníckemu servisu. Po prijatí správy je Poskytovateľ povinný bezodkladne zabezpečiť zrušenie registrácie. Užívateľské údaje Zákazníka budú po zrušení okamžite odstránené zo systému; to však neovplyvňuje uchovanie údajov a dokumentov súvisiacich s už odoslanými objednávkami a nevedie k ich odstráneniu. Po odstránení už nebude možné údaje obnoviť.

2.3.2. Zákazník je výlučne zodpovedný za utajenie svojich prihlasovacích údajov (najmä hesla). Ak sa Zákazník dozvie, že neoprávnená tretia osoba získala prístup k jeho heslu zadanému počas registrácie, je povinný okamžite zmeniť svoje heslo, a ak existuje podozrenie, že tretia osoba zneužíva heslo akýmkoľvek spôsobom, je povinný súčasne informovať Poskytovateľa.

2.3.3. Zákazník sa zaväzuje, že podľa potreby aktualizuje svoje osobné údaje zadané pri registrácii, aby boli aktuálne, úplné a pravdivé.

3. OBJEDNÁVKA

3.1. Zákazník sa môže oboznámiť s podstatnými vlastnosťami, charakteristikami a pokynmi na používanie tovaru, ktorý chce zakúpiť, na informačnej stránke konkrétneho tovaru. Podrobné vlastnosti tovaru sú uvedené v návode na použitie, ktorý je priložený k produktu. Považuje sa za riadne plnenie zo strany Poskytovateľa, ak má produkt lepšie vlastnosti ako tie, ktoré sú uvedené na webovej stránke alebo v návode na použitie. Ak má Zákazník pred nákupom otázky týkajúce sa tovaru, zákaznícky servis je k dispozícii. Tovar, ktorý ponúkame, obsahuje návod na použitie, ak to vyžaduje zákon. Ak by náhodou neobdržal povinný návod na použitie, je povinný kontaktovať náš zákaznícky servis ešte pred použitím tovaru, a my návod dodatočne zašleme. Ak potrebujete viac informácií o kvalite, základných vlastnostiach, používaní alebo vhodnosti tovaru, ako sú uvedené na webovej stránke, obráťte sa na náš zákaznícky servis, ktorého kontaktné údaje nájdete v bode 1.7.

3.2. Kúpna cena je vždy suma uvedená vedľa vybraného produktu, ktorá, ak nie je uvedené inak, už obsahuje daň z pridanej hodnoty. Kúpna cena nezahŕňa náklady na dopravu.

3.3. Poskytovateľ si vyhradzuje právo zmeniť ceny produktov objednateľných z Webovej stránky, pričom zmeny nadobudnú účinnosť súčasne so zverejnením na Webovej stránke.

3.4. Ak sa napriek všetkej starostlivosti Poskytovateľa na Webovej stránke objaví nesprávna cena, najmä ak ide o zjavne nesprávnu cenu (napr. výrazne odlišnú od všeobecne akceptovanej alebo odhadovanej ceny produktu, alebo o cenu „0 €“ či „0,10 €“ z dôvodu chyby systému), Poskytovateľ nie je povinný dodať produkt za nesprávnu cenu, ale môže ponúknuť dodanie za správnu cenu, po oboznámení s ktorou môže Zákazník odstúpiť od zámeru kúpy.

3.5. Poskytovateľ akceptuje objednávku prostredníctvom Webovej stránky iba od registrovaného Zákazníka a iba v prípade, že Zákazník vyplní všetky požadované polia v objednávkovom formulári. (Ak Zákazník vyplní niektoré polia nesprávne alebo neúplne, dostane od Poskytovateľa chybové hlásenie.) Poskytovateľ nenesie zodpovednosť za oneskorenie pri dodaní ani za iné problémy alebo chyby spôsobené nesprávne a/alebo nepresne zadanými údajmi v objednávke.

Objednávku je možné zadať v obchode poolcleaningbag.sk po registrácii a prihlásení pomocou funkcie Košík. Zákazník môže pridať vybrané produkty do Košíka kliknutím na tlačidlo „Kúpiť“ na stránke s podrobnými informáciami o produkte. Obsah košíka je možné zobraziť a upraviť kliknutím na ikonu košíka na pravej strane Webovej stránky, kde je možné zadať požadované množstvo jednotlivých produktov alebo vyprázdniť Košík („Vyprázdniť Košík“). Akonáhle Zákazník dokončí obsah Košíka, vyberie spôsob doručenia a platby, môže zadať fakturačné a dodacie údaje kliknutím na „Objednávka“. Ak zadal všetky potrebné údaje, zvolil spôsob prevzatia a súhlasil s VOP, kliknutím na „Odoslať objednávku“ potvrdí svoju objednávku.

Zadanie objednávky a odoslanie ponuky sa uskutoční kliknutím na tlačidlo „Odoslať objednávku“. Zadanie objednávky teda prebehne kliknutím na tlačidlo „Odoslať objednávku“, čo pre Zákazníka znamená povinnosť zaplatiť.

3.6. Ceny produktov zobrazené na Webovej stránke sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty a iných poplatkov (brutto).

Cena uvedená pri produktoch nezahŕňa náklady na dopravu. Neúčtuje sa však žiadny osobitný poplatok za balenie.

Ceny produktov sú uvedené v eurách (€).

4. OPRAVA CHÝB PRI ZADÁVANÍ ÚDAJOV

4.1. Zákazník má možnosť opraviť chyby pri zadávaní údajov kedykoľvek počas objednávky a až do odoslania objednávky Poskytovateľovi na objednávkovej stránke (napr. odstrániť produkt z košíka kliknutím na „Odstrániť“).

5. ZÁVÄZNOSŤ PONUKY, POTVRDENIE

5.1. Po doručení ponuky (objednávky) Zákazníkom Poskytovateľ bezodkladne potvrdí prijatie objednávky automatickým potvrdzujúcim e-mailom najneskôr do 48 hodín. Tento potvrdzujúci e-mail obsahuje údaje poskytnuté Zákazníkom počas nákupu alebo registrácie (napr. fakturačné a doručovacie informácie), identifikačné číslo objednávky, dátum objednávky, zoznam objednaných produktov, ich množstvo, cenu produktu, náklady na doručenie a konečnú sumu na úhradu. Tento potvrdzujúci e-mail slúži výlučne na informovanie Zákazníka, že jeho objednávka bola prijatá Poskytovateľom.

5.2. Tento potvrdzujúci e-mail sa považuje za prijatie ponuky Zákazníka zo strany Poskytovateľa, čím medzi Poskytovateľom a Zákazníkom vzniká platná zmluva.

5.3. Zákazník je oslobodený od záväznosti ponuky, ak do 48 hodín neobdrží od Poskytovateľa potvrdzujúci e-mail o prijatí jeho objednávky.

5.4. Ak Zákazník už odoslal objednávku Poskytovateľovi a zistí chybu v údajoch uvedených v potvrdzujúcom e-maile, musí to oznámiť Poskytovateľovi do 1 dňa, alebo to môže oznámiť, keď ho Poskytovateľ kontaktuje telefonicky, aby sa predišlo nežiaducej realizácii objednávky.

5.5. Objednávka sa považuje za zmluvu uzavretú elektronickou formou, na ktorú sa vzťahujú ustanovenia zákona V z roku 2013 o Občianskom zákonníku a zákona CVIII z roku 2001 o elektronických obchodných službách a niektorých otázkach súvisiacich so službami informačnej spoločnosti. Zmluva spadá pod vládne nariadenie č. 45/2014 (II.26.) o podrobných pravidlách zmlúv medzi spotrebiteľmi a podnikateľmi a zohľadňuje ustanovenia smernice Európskeho parlamentu a Rady 2011/83/EÚ o právach spotrebiteľov.

6. PODMIENKY DORUČENIA A PLATBY

6.1. Podrobnejšie informácie o poplatkoch za doručenie nájdete v časti „Doručenie“ na Webovej stránke.

6.2. Poskytovateľ po potvrdení možnosti plnenia objednávky poskytne Zákazníkovi možnosť výberu približného časového intervalu pre doručenie. Nezaručuje však konkrétny čas doručenia. Termíny doručenia uvedené na Webovej stránke v časti „Služby“ pod odkazom „Doručenie“ majú iba informatívny charakter.

6.3. Služby objednané na Webovej stránke Poskytovateľ plní na mieste uvedenom v potvrdzujúcom e-maile o objednávke zaslanom Zákazníkovi.

6.4. Platba: Platba je možná iba v hotovosti pri doručení.

6.5. Faktúra: Poskytovateľ môže Zákazníkovi na účely potvrdenia platby vystaviť elektronickú faktúru spolu s produktom. Súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami sa považuje za súhlas s prijatím elektronickej faktúry. Po akceptovaní VOP Zákazník súhlasí s tým, že Poskytovateľ mu vystaví elektronickú faktúru.

7. PRÁVO NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

Ustanovenia tohto bodu sa vzťahujú výlučne na fyzickú osobu, ktorá koná mimo svojej profesie, povolania alebo podnikateľskej činnosti, a ktorá nakupuje, objednáva, prijíma, používa tovar alebo je adresátom obchodnej komunikácie týkajúcej sa tovaru (ďalej len „Spotrebiteľ“).Spotrebiteľ má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy na tovar v lehote štrnástich (14) dní bez udania dôvodu od:

  • prevzatia tovaru,
  • v prípade viacerých položiek poslednej dodanej položky,
  • v prípade tovaru pozostávajúceho z viacerých častí poslednej dodanej časti,
  • v prípade pravidelného dodávania tovaru v stanovenom období od prevzatia prvej dodávky Spotrebiteľom alebo treťou osobou určenou Spotrebiteľom, ktorá nie je dopravcom.

Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy aj v období medzi dňom uzavretia zmluvy a dňom prevzatia tovaru.

Spotrebiteľ nemá právo na odstúpenie od zmluvy:

  • v prípade predaja zvukových a obrazových záznamov alebo počítačového softvéru v zapečatenom obale, ak bol obal po dodaní porušený;
  • v prípade tovaru vyrobeného podľa pokynov Spotrebiteľa alebo prispôsobeného jeho osobným požiadavkám;
  • v prípade zapečateného tovaru, ktorý nie je vhodný na vrátenie z dôvodu ochrany zdravia alebo hygienických dôvodov, ak bol po doručení obal porušený.

7.1. POSTUP PRI UPLATNENÍ PRÁVA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

7.1.1. Ak chce Spotrebiteľ uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy, musí odoslať jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy (napríklad poštou alebo elektronickou poštou) na kontaktné údaje uvedené na začiatku týchto VOP. Spotrebiteľ uplatní svoje právo včas, ak odošle vyhlásenie o odstúpení pred uplynutím vyššie uvedenej lehoty.

7.1.2. Spotrebiteľ je povinný preukázať, že uplatnil svoje právo na odstúpenie v súlade s ustanoveniami uvedenými v bode 7.

7.1.3. Poskytovateľ bezodkladne potvrdí prijatie vyhlásenia Spotrebiteľa o odstúpení e-mailom.

7.1.4. Odstúpenie zaslané písomne sa považuje za uplatnené včas, ak Spotrebiteľ svoje vyhlásenie odošle do 14 kalendárnych dní (vrátane 14. kalendárneho dňa).

7.1.5. Pri oznámení poštou sa na výpočet lehoty zohľadňuje dátum odoslania, pri oznámení e-mailom sa zohľadňuje dátum odoslania e-mailu. Spotrebiteľ by mal list zaslať ako doporučenú zásielku, aby mohol preukázať dátum odoslania.

7.1.6. V prípade odstúpenia je Spotrebiteľ povinný vrátiť objednaný tovar bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od oznámenia odstúpenia, na adresu: 2360 Gyál, Viola utca 33.7.1.7. Lehota sa považuje za dodržanú, ak Spotrebiteľ odošle tovar pred uplynutím 14-dňovej lehoty.

7.1.8. Náklady na vrátenie tovaru znáša Spotrebiteľ, pokiaľ sa Poskytovateľ nezaviazal tieto náklady znášať. Poskytovateľ môže na požiadanie Spotrebiteľa zabezpečiť organizáciu spätného doručenia, ale náklady na organizáciu vrátenia znáša Spotrebiteľ. Poskytovateľ nezodpovedá za náklady na vrátenie, len pomáha s organizáciou.

7.1.9. Poskytovateľ nemôže prevziať tovar vrátený na dobierku. Okrem nákladov na vrátenie tovaru Spotrebiteľ nenesie žiadne ďalšie náklady.

7.1.10. V prípade odstúpenia od zmluvy Poskytovateľ vráti Spotrebiteľovi všetky sumy, vrátane nákladov na doručenie, najneskôr do 14 dní od prijatia vyhlásenia o odstúpení, s výnimkou dodatočných nákladov, ktoré vznikli z dôvodu výberu iného spôsobu dopravy než Poskytovateľom ponúkaného najlacnejšieho bežného spôsobu dopravy. Poskytovateľ môže vrátenie peňazí pozdržať, kým nedostane tovar alebo kým Spotrebiteľ nepreukáže, že tovar odoslal.

7.1.11. Vrátenie peňazí sa uskutoční rovnakým spôsobom, aký sa použil pri pôvodnej transakcii, pokiaľ sa Spotrebiteľ výslovne nedohodol na inom spôsobe platby. V žiadnom prípade nevzniknú Spotrebiteľovi žiadne ďalšie náklady.

7.1.12. Spotrebiteľ je zodpovedný len za zníženie hodnoty tovaru v dôsledku používania, ktoré presahuje rozsah potrebný na zistenie vlastností, povahy a funkčnosti tovaru.

7.1.13. Ak Spotrebiteľ odstúpi od zmluvy o poskytovaní služieb po začatí plnenia, musí uhradiť primerané náklady Poskytovateľovi.

7.1.14. Poskytovateľ môže požadovať náhradu za zníženie hodnoty tovaru spôsobené používaním, ktoré presahuje rozsah potrebný na zistenie jeho vlastností a funkčnosti, alebo náhradu primeraných nákladov na poskytovanie služieb, ak Spotrebiteľ požiada o plnenie zmluvy pred uplynutím lehoty na odstúpenie a následne uplatní právo na odstúpenie.

8. ZÁRUKA

8.1. Povinná záruka

8.1.1. Poskytovateľ je povinný poskytovať záruku na svoje produkty v súlade s Občianskym zákonníkom a nariadením vlády č. 151/2003 (IX. 22.). To znamená, že počas záručnej doby môže byť zbavený zodpovednosti iba v prípade, že preukáže, že chyba bola spôsobená nesprávnym používaním produktu.

8.1.2. Záručná doba začína plynúť odo dňa, keď bol produkt odovzdaný Zákazníkovi, alebo ak produkt inštaluje Poskytovateľ alebo jeho zástupca, odo dňa inštalácie. Nariadenie vlády uvádza zoznam produktov, na ktoré sa vzťahuje povinná jednoročná záručná doba. Táto povinná záruka sa vzťahuje iba na nové produkty predávané na základe spotrebiteľskej zmluvy uzavretej na území Maďarska, ktoré sú uvedené v prílohe k nariadeniu. 

Záruka sa nevzťahuje na chyby, ktoré vzniknú po odovzdaní produktu Zákazníkovi, napríklad:

  • neodborná inštalácia (s výnimkou prípadov, keď inštaláciu vykonal Poskytovateľ alebo jeho zástupca, alebo keď neodborná inštalácia vyplýva z chybného návodu na použitie),
  • nesprávne používanie v rozpore s návodom na použitie,
  • nesprávne skladovanie, nesprávna manipulácia, poškodenie,
  • poškodenie spôsobené živelnou udalosťou.

V prípade chyby, na ktorú sa vzťahuje záruka, má Zákazník nárok:

  • Predovšetkým – podľa vlastného uváženia – požadovať opravu alebo výmenu, pokiaľ nie je požadovaná záručná náhrada nemožná alebo ak by to Poskytovateľovi spôsobilo neprimerané náklady v porovnaní s inou záručnou náhradou, pričom sa zohľadní hodnota produktu v bezchybnom stave, závažnosť porušenia zmluvy a záujem Zákazníka.
  • Ak Poskytovateľ nevyhovie požiadavke na opravu alebo výmenu v primeranej lehote alebo ak Zákazník stratí záujem o opravu či výmenu, môže požadovať zníženie kúpnej ceny, opraviť chybu na vlastné náklady alebo odstúpiť od zmluvy. Zákazník však nemá právo odstúpiť od zmluvy v prípade nepodstatnej chyby.

Ak Zákazník do troch pracovných dní od zakúpenia uplatní nárok na výmenu produktu z dôvodu poruchy, Poskytovateľ je povinný vymeniť produkt, ak porucha bráni riadnemu používaniu. Oprava alebo výmena musí byť vykonaná v primeranej lehote, pričom sa zohľadnia vlastnosti produktu a očakávané použitie Zákazníkom. Poskytovateľ by sa mal snažiť vykonať opravu alebo výmenu najneskôr do pätnástich dní.Pri oprave produktu je možné použiť len nové súčiastky. Čas opravy, počas ktorého Zákazník nemôže produkt riadne používať, sa nezapočítava do záručnej doby. Záručná doba začína plynúť od začiatku v prípade výmeny alebo opravy produktu, alebo jeho časti.

8.1.3. Náklady spojené s plnením záručných povinností znáša Poskytovateľ.

8.1.4. Poskytovateľ môže byť zbavený záručnej zodpovednosti iba v prípade, že preukáže, že príčina chyby vznikla po splnení dodávky.

8.1.5. Zákazník však nemá právo uplatniť si súčasne záruku na základe zodpovednosti za vady a záruku na rovnakú chybu. Bez ohľadu na tieto obmedzenia si Zákazník môže uplatniť práva vyplývajúce zo záruky, ktoré sú uvedené v bodoch 9.1 a 9.2.

8.1.6. Záruka sa nevzťahuje na zákonné práva Zákazníka, napríklad na práva vyplývajúce zo zodpovednosti za vady alebo práva na náhradu škody.

8.1.7. Ak medzi stranami vznikne spor, ktorý nie je možné vyriešiť zmierom, Zákazník môže iniciovať konanie pred zmierovacím orgánom v súlade s bodom 12.2.

9. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY

9.1. Zodpovednosť za vady na veciach

9.1.1. V prípade, že Poskytovateľ nesplní svoje záväzky správne, Zákazník má právo uplatniť si voči nemu nároky na zodpovednosť za vady. V prípade spotrebiteľskej zmluvy môže Zákazník uplatniť svoje nároky na vady v priebehu dvoch rokov od prevzatia tovaru za chyby, ktoré existovali v čase odovzdania výrobku. Po uplynutí dvojročnej premlčacej doby si Zákazník už nemôže uplatniť nároky zo zodpovednosti za vady.

9.1.2. V prípade zmluvy uzavretej s osobou, ktorá nie je spotrebiteľom, môže oprávnená osoba uplatniť svoje nároky na vady do jedného roka od prevzatia tovaru.

9.1.3. Zákazník si môže podľa vlastného uváženia vybrať, či bude žiadať opravu alebo výmenu výrobku, pokiaľ by splnenie jeho požiadavky nebolo nemožné alebo by pre Poskytovateľa nepredstavovalo neprimerané dodatočné náklady. Ak si Zákazník nepožiadal o opravu alebo výmenu, môže si nárokovať zníženie protihodnoty, alebo ak sa rozhodne, môže výrobok vrátiť a odstúpiť od zmluvy. Zákazník však nemá právo odstúpiť od zmluvy v prípade nepodstatnej chyby.

9.1.4. Zákazník môže prejsť z jednej požiadavky na zodpovednosť za vady na inú, ale je povinný znášať náklady na tento prechod, pokiaľ to nebolo odôvodnené alebo Poskytovateľ na tento prechod poskytol dôvod.

9.1.5. Zákazník je povinný oznámiť chybu čo najskôr po jej objavení, najneskôr však do dvoch mesiacov od zistenia chyby.

9.1.6. Zákazník si môže svoje nároky zo zodpovednosti za vady uplatniť priamo u Poskytovateľa.

9.1.7. Do šiestich mesiacov od dodania výrobku si Zákazník môže uplatniť svoje nároky na vady bez potreby preukazovať nič iné, ak preukáže, že výrobok zakúpil od Poskytovateľa (tým, že predloží faktúru alebo kópiu faktúry). V takom prípade sa Poskytovateľ môže oslobodiť od zodpovednosti za vady, iba ak preukáže, že vada vznikla po odovzdaní výrobku. Ak Poskytovateľ preukáže, že vada bola spôsobená konaním Zákazníka, nie je povinný akceptovať jeho nárok na vady. Po šiestich mesiacoch od dodania výrobku musí Zákazník preukázať, že chyba existovala už v čase dodania.

9.1.8. Ak si Zákazník uplatní nároky na zodpovednosť za vady na samostatnej časti výrobku, nároky na vady sa nevzťahujú na zvyšné časti výrobku.

9.2. Zodpovednosť za výrobky

9.2.1. V prípade chyby výrobku (hnuteľnej veci) si môže Zákazník, ktorý je spotrebiteľom, podľa vlastného uváženia uplatniť nárok na zodpovednosť za vady podľa bodu 9.1 alebo nárok na zodpovednosť za výrobky.

9.2.2. Zákazník si však nemôže uplatniť súčasne nárok na zodpovednosť za vady a nárok na zodpovednosť za výrobky pre tú istú chybu. V prípade úspešného uplatnenia nároku na zodpovednosť za výrobky si môže Zákazník uplatniť nárok na zodpovednosť za vady voči výrobcovi alebo distribútorovi na vymenený alebo opravený výrobok.

9.2.3. V rámci zodpovednosti za výrobok si môže Zákazník nárokovať iba opravu alebo výmenu chybného výrobku. Zákazník je povinný preukázať chybu výrobku.

9.2.4. Výrobok sa považuje za chybný, ak nespĺňa kvalitatívne požiadavky platné v čase jeho uvedenia na trh alebo ak nezodpovedá vlastnostiam uvedeným v popise výrobcu.

9.2.5. Zákazník môže uplatniť svoj nárok na zodpovednosť za výrobok do dvoch rokov od uvedenia výrobku na trh. Po uplynutí tejto lehoty stráca svoje práva. Zákazník je povinný oznámiť chybu výrobcovi bez zbytočného odkladu po jej zistení. Ak oznámi chybu do dvoch mesiacov od jej zistenia, považuje sa to za včasné oznámenie. Zákazník zodpovedá za škody spôsobené oneskoreným oznámením.

9.2.6. Zákazník môže uplatniť nárok na zodpovednosť za výrobok voči výrobcovi alebo distribútorovi hnuteľnej veci.

9.2.7. Podľa Občianskeho zákonníka sa za výrobcu považuje výrobca aj distribútor výrobku.

9.2.8. Výrobca alebo distribútor môže byť oslobodený od zodpovednosti za výrobky, ak preukáže, že:

  • výrobok nebol vyrobený ani uvedený na trh v rámci jeho podnikateľskej činnosti alebo
  • chyba nebola zistiteľná vzhľadom na stav vedy a techniky v čase uvedenia na trh, alebo
  • chyba výrobku je dôsledkom uplatnenia zákona alebo povinného predpisu.

9.2.9. Výrobca alebo distribútor sa môže oslobodiť od zodpovednosti za výrobok, ak preukáže jeden z uvedených dôvodov

10. ZODPOVEDNOSŤ

10.1. Informácie na Webovej stránke boli zverejnené v dobrej viere, slúžia však len na informačné účely a Poskytovateľ nezodpovedá za presnosť ani úplnosť týchto informácií.

10.2. Zákazník používa Webovú stránku na vlastné riziko a akceptuje, že Poskytovateľ nezodpovedá za majetkovú ani nemajetkovú ujmu, ktorá môže vzniknúť počas používania, okrem zodpovednosti za škodu spôsobenú úmyselne, hrubou nedbanlivosťou, trestným činom alebo porušením zmluvy, ktoré ohrozuje život, telesnú integritu alebo zdravie.

10.3. Poskytovateľ vylučuje akúkoľvek zodpovednosť za správanie používateľov Webovej stránky. Zákazník je plne a výhradne zodpovedný za svoje vlastné správanie, a Poskytovateľ bude v takých prípadoch plne spolupracovať s príslušnými orgánmi pri vyšetrovaní porušení.

10.4. Vzhľadom na globálny charakter internetu Zákazník súhlasí, že pri používaní Webovej stránky bude brať do úvahy príslušné národné právne predpisy. Ak akákoľvek činnosť súvisiaca s používaním Webovej stránky nie je povolená podľa zákonov krajiny Zákazníka, zodpovednosť za takéto používanie nesie výhradne Zákazník.

10.5. Ak Zákazník zistí na Webovej stránke nevhodný obsah, je povinný to okamžite nahlásiť Poskytovateľovi. Ak Poskytovateľ na základe dobrej viery usúdi, že oznámenie je oprávnené, je oprávnený okamžite odstrániť alebo upraviť informácie.

11. AUTORSKÉ PRÁVA

11.1. Webová stránka je chránená autorskými právami. Poskytovateľ je vlastníkom alebo oprávneným užívateľom všetkých autorských diel a ďalších duševných výtvorov zobrazených na Webovej stránke a poskytovaných služieb, vrátane grafík, rozvrhnutia stránky, softvérových riešení a iných obsahov.

11.2. Obsah Webovej stránky, resp. jej časti, je možné uložiť na fyzické médium alebo vytlačiť výhradne na súkromné účely alebo s predchádzajúcim písomným súhlasom Poskytovateľa. Používanie obsahu nad rámec súkromného použitia (napríklad ukladanie do databázy, distribúcia, zverejnenie) je povolené len s predchádzajúcim písomným súhlasom Poskytovateľa.

11.3. Žiadne ustanovenie týchto VOP, ani používanie Webovej stránky, nezakladá právo Zákazníka používať akékoľvek obchodné meno alebo ochrannú známku zobrazenú na Webovej stránke, okrem bežného používania stránky a príležitostnej tvorby súkromných kópií. Akékoľvek ďalšie použitie alebo využívanie týchto duševných diel je možné len s predchádzajúcim písomným súhlasom Poskytovateľa.

12. MOŽNOSTI PRÁVNEHO OPRAVNÉHO PROSTRIEDKU

12.1. Spracovanie sťažností

Zákazník môže predložiť svoje spotrebiteľské sťažnosti týkajúce sa výrobku alebo činnosti Poskytovateľa na nasledujúcich kontaktoch:Zákaznícky servis (Servis pre zákazníkov):

  • Ústredná adresa: 2360 Gyál, Viola utca 33.
  • Telefónne číslo: 06-70/778-1211
  • E-mail: szurozsak@gmail.com
  • Zákazník môže predložiť svoje spotrebiteľské sťažnosti týkajúce sa výrobku alebo činnosti výlučne elektronickou formou (e-mailom) na uvedené kontakty.

Poskytovateľ je povinný preskúmať písomnú sťažnosť do tridsiatich dní od jej doručenia, odpovedať na ňu a zabezpečiť, aby sa odpoveď dostala k zákazníkovi. Ak Poskytovateľ zamietne sťažnosť, je povinný svoje stanovisko odôvodniť v zamietavej odpovedi.Poskytovateľ je povinný uchovávať kópiu záznamu o sťažnosti a odpoveď po dobu piatich rokov.Poskytovateľ prijíma sťažnosti zákazníkov na priamych kontaktoch uvedených v bode 12.1.

12.2. Ďalšie možnosti právneho opravného prostriedku

V prípade, že spotrebiteľský spor medzi Poskytovateľom a Zákazníkom nie je možné vyriešiť rokovaniami, Zákazník môže využiť nasledujúce možnosti právneho opravného prostriedku:

  • Sťažnosť na orgánoch ochrany spotrebiteľa. Ak Zákazník zistí porušenie svojich spotrebiteľských práv, môže podať sťažnosť na príslušný orgán ochrany spotrebiteľa podľa svojho bydliska. Orgán rozhodne, či sa má začať konanie na ochranu spotrebiteľa po preskúmaní sťažnosti.

 

  • Zmierovacie výbory. S cieľom mimosúdneho, pokojného urovnania spotrebiteľských sporov týkajúcich sa kvality, bezpečnosti výrobkov, zodpovednosti za výrobky a pravidiel zodpovednosti, ako aj uzatvárania a plnenia zmlúv môže Zákazník iniciovať konanie pred zmierovacím výborom podľa svojho bydliska alebo pobytu, alebo sa môže obrátiť na zmierovací výbor pri príslušnej odbornej komore podľa sídla Poskytovateľa. Pre potreby zmierovacích výborov sa spotrebiteľom rozumie aj občianska organizácia, cirkev, bytové spoločenstvo, mikropodnik, malý a stredný podnik, ktorý nakupuje, objednáva, prijíma alebo používa tovar, alebo je príjemcom obchodnej komunikácie súvisiacej s tovarom.

 

  • Súdne konanie. Zákazník je oprávnený uplatniť svoje nároky vyplývajúce zo spotrebiteľského sporu na súde v rámci občianskoprávneho konania podľa maďarského občianskeho zákonníka z roku 2013 a maďarského občianskeho súdneho poriadku z roku 1952.

13. ĎALŠIE USTANOVENIA

13.1. Poskytovateľ v internetovom obchode prijíma objednávky iba na množstvá určené pre použitie v domácnosti.

13.2. Poskytovateľ je oprávnený kedykoľvek jednostranne zmeniť tieto VOP. Poskytovateľ o zmenách informuje Zákazníkov prostredníctvom Webovej stránky. Používanie Webovej stránky po vykonaní zmien je podmienené výslovným súhlasom Zákazníka s novými podmienkami.

 

NmViO